ערב אימהות סורוקה

האימהות המדהימות שלנו כל השנה עסוקות במרוץ מטורף של טיפולים ואשפוזים. הן נותנות יד, מנגבות דמעות, מקשיבות לכאב, מעודדות ונותנות כוח. ומי יטעין אותן? רצינו לתת להן ערב אחד שכולו שלהן. פינקנו אותן בעמדות טיפוח, כדי לתת להן את מה שהשגרה הסוחטת לא מאפשרת ביום יום, אכלנו איתן ארוחת שף מיוחדת של דולב גז, נהננו

בוקר אמהות ובנות של בית חולים סורוקה🤩

לכבוד חג השבועות שבפתח, יצאו בנות השירות וצוות העמותה שלנו בבוקר מושלם שכולו כיף באווירת החג🌸כל השנה הן נמצאות יחד במצבים שונים, עוברות ימים קשים ופחות ועושות הכל כדי לשמור על מצב רוח.עכשיו, בערב חג שמסמל צמיחה והתחדשות, רצינו לתת להן בוקר משלהן. כמה שעות של כיף יחד רק אמא – בת. הבאנו להן סדנת

יום אמהות תל השומר

מי שמכיר מקרוב יודע, שהרבה פעמים הגיבורות האמיתיות במלחמה הזאת הן דווקא האימהות. האימהות המדהימות הללו נשארות ימים שלמים עם הילדים שלהן בבית החולים. מעודדות, מנגבות דמעות ועושות הכל בשביל לשמור על אופטימיות ומצב רוח טוב. כל הימים אנחנו דואגים לילדים בבית החולים ומחוצה לו. היום הזה החלטנו להוציא קצת גם את האימהות. לגמרי מגיע

מערכת להושיט יד

פריז – ככה מתחילים טיול טוב.

את היום הראשון של המסע התחלנו בטיול ברכבי אספנות ברחבי העיר. היה מעניין, חוויתי, ומשחרר—

טיסת פריז יוצאת לדרך—

הבוקר, אחרי התכוננות ארוכה ונרגשת, הוצאנו לפריז 20 אמהות לילדים חולי סרטן, למסע שלא יישכח. מקווים להעניק להן שעות של חוויה ושחרור ולהחזיר אותן עם הרבה כוח לארץ.

נותנים כוח להורים

במוצאי שבת האחרון נערכה ביהוד הופעה של הסטנדאפיסט המוכר ניקי גולדשטיין. בעמותת "להושיט יד" שמים דגש משמעותי על מצב הרוח והעלאת המורל כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה של הילדים. המופע היה מיועד למבוגרים, ואנחנו החלטנו לנצל את ההזדמנות כדי לתת כוח להורים של ילדים חולי סרטן שאנחנו מכירים. שגרת הטיפול בילד חולה מתישה מאוד, והצורך

אמהות אופות בכיף

אתמול נערך ערב אמהות חוויתי, יחד עם תומר אומנסקי, זוכה בייקאוף ישראל. עשינו יחד סדנת אפייה מקצועית והתוצרים מדברים בעד עצמם… אלו היו חמש שעות של שחרור ובריחה מהמציאות וההתמודדות היומיומית המתישה. אפינו מאפים רבים ומגוונים, כאלו שהיינו רגילים לראות רק במאפיות מקצועיות ועכשיו הם היו מעשה ידינו להתפאר.כמובן שגם אכלנו המון:) בערב השתתפו שבעה

להושיט יד מאחלת גמר חתימה טובה לכל המשפחות

עם כניסת השנה החדשה, אנחנו מאחלים לכל המשפחות המתמודדות והילדים הגיבורים שנת אושר, שפע, והרבה בריאות!

הפנינג מטורף בשניידר

לכבוד הפרידה מבנות השירות, יצאנו ביום הפנינג מיוחד לילדי שניידר בשיתוף ועזרת רמת גן.על הבוקר כבר היינו על הרגליים. המשפחות והילדים הופתעו לגלות בחצר בית החולים מתחם בועות סבון ענק, יצירות חווייתיות, והמון אוכל טוב…מי שרצה, קיבל פופקורן וברד לקרר ולהמתיק את היום…ברקע ליוו אותנו כל הזמן שירי ילדים שמחים שעשו לנו טוב על הלב.

יום כיף ביקב

בשבוע שעבר ערכנו יום כיף לאמהות לילדים חולי סרטן מבית החולים שניידר, ביקב ׳טורא׳ הקסום. האמהות נהנו מסיור ביקב ומסדנת טעימות מרתקת, וכל אמא קיבלה בקבוק שמן זית איכותי במתנה. לסיום היום האמהות התפנקו בארוחה מפנקת במסעדת ביגה באריאל.