פתיחת המחלקה המשופצת בהדסה

מערכת להושיט יד

תארו לכם את הרגעים שמודיעים להורים שהילד שלהם חולה בסרטן. רגעים קשים שלא ניתנים לתאר. ההלם הראשוני חקוק בכל לב של אמא ואבא. עד לפני כמה ימים אותם הורים שהגיעו למחלקת אשפוז יום בבית חולים הדסה עין כרם, נכנסו למקום שהיה זקוק לשיפוץ כללי דחוף.

פנה אל אברהם עטר, מנהל העמותה, מנהל המחלקה ד"ר גל גולדשטיין וביקש את עזרת העמותה. כמובן שמיד הוא נענה בחיוב. ובשיתוף של תורמים נכבדים , צוות להושיט יד, סניף צרפת ומר מוטי גינדי, זכינו לשפץ את המחלקה והפכנו אותה לאחת המחלקות היפות בארץ.

השיפוץ הוקדש לזכרה של גב׳ מרגלית גינדי ז״ל, אמא של מוטי. שמחים לבשר לכם שאתמול חנכנו את מחלקת האשפוז יום המטולוגיה – אונקולוגיה ילדים, בהדסה עין כרם.

היתה התרגשות רבה של כל הצוות ומנהל בית החולים הדסה פרופסור יורם וייס. בשלושת החודשים האחרונים השקענו זמן, מחשבה, ועלות של מיליון שקל בשיפוץ ואבזור המחלקה האונקולוגית. אתמול נכנסנו סוף סוף בפתח המחלקה. את המעמד כיבדו בנוכחותם מנהל המחלקה, צוות ההנהלה והסיעוד וכמובן עוד אנשים טובים שותפים לרצון ולדרך.

האווירה הייתה מרגשת מאוד. היינו כולנו שותפים לרצון החזק לעזור לילדים נוספים, וכשראינו מול העיניים את התוצאה המיוחדת, לא יכולנו להישאר אדישים. המחלקה משופצת ומעוצבת ברמה גבוהה מאד, במטרה להעניק לילדים סביבת טיפול נעימה ככל האפשר.

אנחנו מאמינים שלאווירה חמה ונעימה יש השפעה חזקה מאוד על יעילות הטיפול, ומקווים שהמחלקה המושקעת תיתן מענה לילדים גיבורים שמתמודדים עם סרטן. נישא תפילה שכל ילד שיעבור במחלקות השונות יבריא במהרה ושנזכה כולנו לבשורות טובות אמן!

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

אולי פספסתם

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788