"יש לנו עוד משפחה לפרוק איתה את העצב שלנו, ובתוך העצב הזה יש ים של אהבת חינם" דנה בן-אבו

מערכת להושיט יד

"שמי דנה בן אבו, ואני אמא של נהוראי.

באוקטובר 2019 נהוראי חלה בסרטן מסוג הודצ'קין לימפומה.

התאשפזנו לטיפול בבית החולים רמב"ם, שם הכרנו את עמותת "להושיט יד" דרך בת שירות בשם עדי דרלביץ.

עדי הייתה איתנו לאורך כל הדרך. היא שיחקה עם נהוראי, עשתה איתו המון פעילויות בזמן האשפוזים וכמובן בימים שהיינו בבית עדי היתה מגיעה לביקורי בית. כל זה היה עושה לנהוראי ממש טוב.

כשהמחלה התגלתה הפסקתי לעבוד לחלוטין ורק בעלי עבד. היה לי עסק של ציפורניים. המצב הכלכלי שלנו ממש הידרדר. עמותת 'להושיט יד' עזרה לנו ישר וקיבלנו מהם תרומות כספיות שזה ממש גרם לנו להקלה נפשית בתוך כל המצב! 

יחד עם זאת הגיעו החגים. 'להושיט יד' דאגו לנו לסלי מזון ולשוברים כספיים על מנת שנוכל לעבור את החג עם מזון מספק. אין ספק שכל מהלך כזה גרם לנו לנחת נפשי ולהסרת דאגות.

נסעו לטיול בלתי נשכח. נהוראי בן אבו

הורה חזק בתקופת טיפולים זה קריטי עבור ילד חולה. כשהוא מרגיש שגם להורה קשה, אני מאמינה שנהיה לו קשה פי כמה.

בנוסף, זכיתי להיות בנופש אמהות. הטיסו אותי עם עוד אמהות לילדים חולים לטיול באומן, שם זכיתי לחוויה מדהימה שמביאה בעלת תעצומות נפש, לתפילות ולקדושה. זכיתי להכיר את אשת מנכ"ל העמותה אברהם עטר, הגברת אתי עטר המדהימה שתמיד דאגה לשמח אותנו. מהטיול חזרתי בכוחות מחודשים לקראת המשך הטיפולים הכואבים, כוחות שהיו כל כך חשובים עבורי ועבור המשפחה, ובפרט עבור נהוראי. 

נהוראי ואני זכינו לצאת לטיול החלומות לאורלנדו יחד עם מתנדבי העמותה ויחד עם מר אברהם היקר לליבנו. כשמו כן הוא- זה היה טיול חלומות עבורנו, טיול שנהוראי ואני לא נשכח לעולם!!! 

בטיול זכינו לעשות שבת באורלנדו. לא אשכח דבר אחד – כשאברהם ושאר המתנדבים הגיעו מבית הכנסת, נהוראי רץ לאברהם וביקש לעשות יחד איתו את הקידוש לשבת.. זה גרם לי להתרגשות שיא, ראיתי כמה נהוראי אוהב את אברהם!! 

מר אברהם היקר תמיד דאג לדאוג לכולם, שלא יחסר לאף אחד כלום!! 

מהשניה הראשונה שהגענו למפגש ההכנה לטיול ראיתי כמה אדם טוב וצנוע אברהם ובזכותו ככה גם העמותה שלו להיות הפכה נפלאה כמו שהיא היום.

בחג פורים, שניה לפני שהחלה מגפת הקורונה והחלו ההשפעות הקשות שלה על המציאות ובתוכה על שלנו,  זכינו למסיבת פורים מדהימה ומושקעת בכל טוב. נהוראי, מרוב אהבתו לאברהם היקר, ביקש להתחפש אליו ולעשות לו הפתעה!! בהחלט הייתה הפתעה מדהימה!! 

יש לנו עוד משפחה לפרוק איתה את העצב שלנו, ובתוך העצב הזה יש ים של אהבת חינם 

כשהמחלה הגיע אלינו ראיתי הכל שחור! בכיתי ימים ולילות. 

ולאט לאט, כשנכנסתי להיות ממש חלק מהמשפחה של עמותת 'להושיט יד', כשזכיתי לקבל כל כך הרבה אהבה, תמיכה, רגישות ואיכפתיות, זה גרם לי להבין שאנחנו לא לבד במסע הזה. שיש לנו עוד משפחה לפרוק איתה את העצב שלנו ושבתוך העצב הזה יש ים של אהבת חינם של עזרה לאחר מבלי לצפות לקבל חזרה!! 

משפחת 'להושיט יד' היקרה, אין ספק שאתם חלק בלתי נפרד מחיינו. נכנסתם לליבנו ומשם לא תצאו לעולם.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכם שוב תודה ענקית על התקופה שעברתם איתנו, על כל העזרה והתמיכה, על כך שהייתם איתנו באותה תקופה. 

תודה שאתם דואגים לנו גם אחרי המסע שלנו.

אוהבים אתכם המון, משפחת בן אבו"

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

אולי פספסתם

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788