מתיקות עולמים ואהבה ענקית: ליבי שלנו

מערכת להושיט יד

ליבי שלנו, הקטנה והמתוקה. נדמה שאין דבר יותר כואב בעולם מלפגוש תינוקת קטנה ויפהפיה שנלחמת בסרטן מגיל שלושה חודשים. אבל אין מה לומר, לא ידענו שככה הלב יכול להתרחב. מתישהו נכתוב אנחנו על הקשר עם ליבי, אבל כרגע ניתן לרחלי, אמה של ליבי, את המקום לספר על הקשר המיוחד:

"אני רחלי, אמא של ליבי. ליבי בעוד שבוע תהיה בת שנה. הגענו כשליבי היתה בגיל כמעט שלושה חודשים להדסה עין, כרם לאחר שגילו לה לוקמיה. סוג הלוקמיה שלה דורש טיפולים יותר אגרסיביים וארוכים מלוקמיה רגילה. מיד כשהגענו, פגשנו את המתנדבות של להושיט יד. מדובר במשהו מיוחד. קשה לתאר את התקופה שעברה עלינו, תקופה קשה ולא פשוטה שהתאשפזנו בה במשך חצי שנה ברצף בסבבי כימו.

בגלל שליבי היתה תינוקת קטנה, כל דבר קטן היה מעורר הרבה בהלה ורגישות, בעיקר סביב תופעות הלוואי של הכימותרפיה. כל דבר היה גורם להיסטריה, איבוד משקל של תינוקת והקאות גורמים בהלה גדולה מאד ביחס לאותן תופעות בקרב ילדים בוגרים יותר. זה יצר את המצב שהתאשפזנו תקופה מאד ארוכה. ליבי היא הבת ה-11 שלנו, מה שאומר שבבית היתה לנו חזית שלמה של אחים ואחיות שנשארו עם האבא, שעשה ועושה ככל שביכולתו להחזיק את המצב. כאן עמותת להושיט יד נכנסו לתמונה. אני לא חזרתי לעבודה מאז, והם תמכו בנו כלכלית. המשכורת שלי אבדה וזה הקשה עלינו מאד מאד. להושיט יד הרימו את הכפפה ופשוט החלו לתמוך בנו. מעבר לתמיכה הכלכלית, הם החלו לתמוך גם בילדים שנשארו בבית, שלחו להם הפתעות, פיצות, חגגו איתם תאריכים חשובים, קנו להם משחקים ומתנות. ממש ניסו לתת לנו מעטפת שחושבת על כל דבר קטן וגדול. כל זה במקביל לתמיכה נפשית מדהימה מצד הרכזת והבנות, שרק חושבות כל היום איך אפשר לעזור.

היה לנו סיפור מיוחד, שתוך כדי האשפוז והטיפולים הבן שלנו מיכאל חגג בר מצווה, כשמקביל גם הקורונה בחוץ משתוללת. עשינו שבת בר מצווה במחלקה, הוא עלה לתורה בבית החולים הדסה עין כרם, ככה במנין של אנשים בחוץ על כסאות גלגלים וכל המצבים, ולהושיט יד תרמו לנו את החדרים במלון עין כרם, מלונית שצמודה להדסה, וככה יכולנו להתארגן המשפחה, האחים והאחיות, לשבת בר המצווה בנחת ובשמחה.

אין לי מילים לתאר את העמותה, קשה להסביר את כוחות הנפש ואת כמה שהתמיכה שלהם נותנת ומחזקת. זה משפיע עמוק ואנחנו מרגישים איך הנפש מרימה את הגוף, וזה נותן לנו כוח להתמודד עם המחלה ועם כל המסביב לה. אפילו במקרה שלנו, שמדובר בתינוקת קטנה, יש לה ניואנסים מאד חזקים של רגש, היא מרגישה כל מתח ועצב באוויר, וכשמחים ונינוחים לידה זה משפיע עליה מאד ומשפיע על ההתקדמות וההבראה, וברוך השם אנחנו באמת רואים ניסים גדולים, ואנחנו יודעים שיש ללהושיט יד חלק ענק בתוך זה. אנחנו מאחלים לכם שתמשיכו בעבודת הקודש המדהימה שלכם, שתהיו תמיד בצד הנותן, שתהיה לכם בריאות ושמחה ושנזכה להזמין אתכם לשמחות!!"

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

אולי פספסתם

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788