סיפור אהבה: משפחת פור ו'להושיט יד'

מערכת להושיט יד

אנחנו, משפחת פור, הכרנו בפעם הראשונה את אברהם עטר המלאך ממש כמה ימים אחרי שבישרו לנו הרופאים שאנחנו חייבים לטוס לטיפול הקרנות פרוטונים בארה"ב. מאותו הרגע אברהם ליווה אותנו לאורך כל התהליך מול השגרירות, משרד הפנים וכל המסביב. הוא הצמיד לנו את המתנדבת המלאכית שלא נשכח לעולם, הדסה בן-דוד. הדסה המקסימה ליוותה אותנו במשך כשלושה שבועות מהבוקר ועד הלילה והיתה לצידנו לאורך כל היום בטיפולים (וגם קצת נתנה לנו אוויר לנשום ושמרה על שליו).

לאורך כל התקופה גם בארה"ב וגם בארץ, הליווי של 'להושיט יד' במובן הנפשי, הפיזי והכספי נתן לנו אוויר וכוח להמשיך ולהתמודד עם טיפול של שליו. את הכוח לעמוד ולקום על הרגליים, להמשיך לתפקד בבית ולהיות אמא ואבא של ליאן הקטנה- קיבלנו מכם! ימי הכיף, המסיבות והטיולים הם חלק בלתי נפרד מכל התקופה, להפיג מתחים, לפרוק ולחזור מאד מחוזקים. זה המקום להודות לאברהם עטר שעומד בראש העמותה, לבנות השירות, למתנדבים ולכל האנשים היקרים שעוסקים במלאכה כל כך מבורכת, אמיתית ושלמה.

אנחנו אמנם סיימנו את תקופת הטיפולים אך לפנינו עוד תקופה ארוכה ולא קלה של שיקום ארוך ומאסיבי וגם עכשיו העמותה ממשיכה לתמוך בנו ועוזרת לנו לעמוד על הרגליים איתנים וחזקים למען שליו, שיוכל להתמקד במטרה ולחזור לעצמו כמה שיותר. לסיום, תודה על על ליווי ותמיכה שאין עוד כמוהם בעולם!!


אוהבים, משפחת פור.

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

אולי פספסתם

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788