הטיפול שכמעט הכניע אותו כעת מציל את חייו. מצילים את איוון

מערכת להושיט יד

לפני כחודש קיבלנו טלפון בהול מהמחלקה האונקולוגית ב"תל השומר". על הקו היתה העו"סית של המחלקה, עם סיפור קורע לב. "אם אתם לא תעזרו לו אין מי שיעזור לו", היא אמרה. היא סיפרה לנו על איוון, נער צעיר בן 15 ששוכב במחלקה בודד, אפילו לא דובר עברית כך שלא יכול לרכוש חברים.

היא סיפרה לנו על ילד שנולד עם בעית כליות קשה שהובילה להשתלה שעבר בגי צעיר, על תרופות ועל סרטן בראש שהגיע אחרי כל הסבל. לאיוון אובחן סרטן בראש, והוא החל לקבל טיפול כימותרפי בארץ שבה נולד, אוקראינה. אבל הטיפול השפיע עליו כל כך קשה, שהוא כמעט ונפטר רק מתופעות הלוואי הקשות שלו. בגיל 14, כתוצאה מהטיפול הכימותרפי, איוון קיבל שבץ שגרם ליד ולעין שלו להפסיק לעבוד לתקופה. הרופאים הודיעו בכאב להורים של איוון שהם לא יכולים להמשיך ולטפל בו ושהוא חייב לחפש טיפול אחר, בארץ אחרת ובבית חולים אחר. איוון הגיע אלינו לישראל, לנסות את הטיפול הכימותרפי כאן. הוא ואמא שלו הגיעו לבדם, כשהם מנסים להילחם על החיים של איוון.

והנה קרה פלא- הטיפול בארץ לא משפיע על איוון כמעט בכלל לרעה ורק מציל אותו. הטיפול הכימותרפי שכמעט הכניע את איוון, כעת מציל את חייו.

אבל, עלויות הטיפול פשוט עצומות, והתקווה הגדולה שלהם להציל את החיים של איוון עלולה להתנפץ. ועכשיו הם פונים אליכם ומבקשים עזרה, שלא תתנו לתקווה שלהם להיעלם ולנורא מכל לקרות.

אל תישארו אדישים!

כאן תוכלו לתרום להצלת חייו של איוון

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

אולי פספסתם

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788